Home 蔡健雅 Beautiful LoveLive歌词. Beautiful LoveNew 作词葛大为 作曲阿沁 看住时间 别让它再流浪 从前我 太适应悲伤 你的出现在无意中 却深深撼动我 一起走着 没说什么 心是满足的 这个世界 随时都要崩塌 我没有 其他的愿望 假如明天将消失了 趁现在我爱着 只想记得 被你抱着 温热的感受 Loves beautifu.

- If you're looking for video and picture information related to the keyword you have come to visit the right site. Our site gives you suggestions for viewing the highest quality video and picture content, hunt and find more informative video content and images that fit your interests. includes one of thousands of video collections from various sources, especially Youtube, so we recommend this movie for you to view. This blog is for them to visit this site.


.

Beautiful Love 白袍之恋电视剧片头曲 - 蔡健雅 词葛大为 曲黄汉青 看住时间 别让它再流浪 从前我太适应悲伤. 000086Beautiful Love 000386演唱蔡健雅 001786 002430看住时间 别让它再流浪 003063从前我 太适应悲伤 003757你的出现在无意中 004167却深深撼动我 004488一起走着没说什么 004833心是满足的 005081这个.

Beautiful LoveLive 文本歌词 Beautiful LoveLive. Loves beautiful so beautiful.

Loves beautiful so beautiful. Loves beautiful so beautiful.

Loves beautiful so beautiful. Loves beautiful so beautiful 我很快樂 你會了解我 我不會再哭泣 是因為我相信 我們勇敢的愛著 每秒鐘 都能證明 一生的美麗 Loves beautiful so beautiful 001030蔡健雅 001454詞葛大為 曲阿沁 001657 002224看住時間 別讓它再流浪 002821從前我 太適應悲傷.

Loves beautiful so beautiful 我失去过 更珍惜拥有 多庆幸我是我 被你疼爱的我 紧紧牵住的手 不要放手 永远守护我 Loves beautiful so beautiful 我很快乐 你会了解我 我不会再哭泣 是因为我相信 我们勇敢的爱着 每秒钟 都能证明一生的美丽 Loves beautiful so beautiful. Beautiful love歌词-蔡健雅 导语Beautiful Love是电视剧白袍之恋片头曲节目非诚勿扰插曲是歌手蔡健雅的专辑T-Time新歌精选中的一首歌曲下面是小编为您收集整理的歌词希望对您有所帮助 看住时间 别让它再流浪.




Epingle Sur Tanya Chua


Pin On Music


Pin On Songs




Circleconvey塞口上的釘圖



Related Posts